Totaal aantal pageviews

donderdag 22 juni 2017

De laatste tekenles voor groep 3



De laatste tekenles van een schooljaar
komt altijd eerder dan gedacht.
De laatste weken zijn druk met de avondvierdaagse,
de juffen verjaardagen, schoolreisjes en de musical.
De tekenles schiet er dan bij in 
zodat ik 2 weken eerder ophou dan de kinderen.


Groep 3 heeft drie jaar getekend
en ik ga niet mee naar groep 4.
Op de laatste tekenles krijg ik van de juffen 
daarom een boekje met bedankjes.
De boekjes zijn ieder jaar verschillend 
maar dit jaar was het een intressant boekje.


Ieder kind heeft een bladzijde in het boekje getekend.
Ze stellen zichzelf eerst netjes voor met een zelfportret
en ik zie gelijk ook een paar mooie handschriften:




De tweede opdracht in het boekje is de vraag:
Wat was de leukste tekenles.
Antwoorden die regelmatig terug kwamen waren,


en dan vooral de vis die je kan vouwen. 






De cowboys:












Ook de uil kwam een paar keer terug.


Tot slot konden de kinderen nog iets tegen me zeggen.
Hieronder nog een mooie: Bedankt...


Gelukkig was ik de favoriete juf: